Saturday 25 February 2012

Tips Aku Jaga Muka :)

ASSLAMUALAIKUM AND ALL THE HYE TO YOU

Jerawat ? Pori Tersumbat ? Kulit Hitam ? Jeragat ? Berminyak ?
Okay saya mengaku saya ada jerawat,kulit berminyak sikit dan kulit saya kekuningan langsat sikit...

Tapi saya ada cara saya tersendiri...Saya ada la amalkan beberapa cara nak jaga muka saya sendiri....
Seperti :-
  • Cuci muka sebelum tidur (memang selalunya orang lain pun buat macam tu)
  • Gunakan krim yang cukup satu set.
  • Kalau waktu malam guna krim malam yang disediakan produk masing-masing(saya guna garnier warna kuning)
  • Makan makanan yang kurang minyak(lagi bagus kalau tak guna minyak cara memasaknya)
  • Minum air suam sekurang-kurangnya 8 gelas sehari.Kalau dapat lebih gelas lagi bagus.
Ni lah produk yang saya gunakan , antaranya ialah :-

Garnier

Clean n Clear

Daripada produk2 ni,bukan guna semua lah..cuma beberapa barang dari 2 produk ni...
Saya guna :-

Krim Jerawat....Setakat ni pakai hilang lah semua jerawat
Kertas menyerap minyak di muka
Pencuci muka
Krim malam
Bedak (Make-up)
Topeng penyegar muka (sebulan sekali)



So,macam mana ? itu je produk yang saya guna....(Kalau rajin buat semua)
Hahahahahahahaha........

No comments:

Post a Comment