Sunday 12 February 2012

A-Fookies !!!!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM AND ALL THE HYE TO YOU

Post ni bercerita pasal cookies....
Seriusly,saya ni memang x berapa nak berkenan sangat makan2 cookies ni...Tapi lepas terbukak page A-Fookies! di Facebook (http://www.facebook.com/afookies),terus saya bukak blog dorang dan saya order......
Ternyata tak sia-sia saya habiskan RM 30 untuk beli kesemua jenis cookies dorang dengan berat 100grams setiap satu jenis....


A-Fookies! ni dihandle oleh 2 orang kawan...Mulanya main2 je wat cookies ni,kemudian bila bagi orang lain rasa,dan ramai puji...dorang pun decide nak bukak A-Fookies! ni....Kedua2 dorang ni pun memang peminat cookies,jadi dorang pun terus mengembangkan sayap ke merata-rata tempat...
Nilah owner A-Fookies! ni :-

Ahmad Amir Fikri

Anis Farhanah

Dorang punya cookies memang sedap sesangat....Sampai jadi Addiction jugak lah....
antara cookies2 dorang :-

White Chocolate Chunk 

Caramel Pudding (BEST SELLER)

Oreo Pudeo (BEST SELLER)

Classic Chocolate Chip

Saya paling suka yang White Chunk dengan Classic...memang sedap dan banyak Chip coklat...kalu boleh rasa nak kunyah2 je setiap masa....Harganya pun berpatutan...Kira kalau dengan Famous Amous,setaraf lah...Tapi kita ni rakyat Malaysia sepatutnya menyokong la dorang ni,dah lah barangan tempatan..yang membuatnya pun anak2 muda....Kerja berfaedah sesangat....
So,kepada sesiapa yang berminat boleh ke :-


CUBA JANGAN TAK CUBA,,,,,,SANGAT BERBALOI


No comments:

Post a Comment