Wednesday 13 June 2012

K-POP FEVER COMES !!!!

ASSALAMUALAIKUM AND ALL THE HYE TO YOU

Okay,seperti tajuk di atas,berkaitan dengan K-Pop....
Demam k-pop memang tengah hangat melanda dunia sekarang.Malahan,budak2 kecik pun dh ramai yang lebih expert dripada yang tua2 ni..huhuu...hebat tak hebatnya K-pop ni....
But,tolak tepi jap pasal demam k-pop.....
JUJUR aku cakap,K-POP memang ada sesetengah benda yang membuat kan nama mereka naik dengan serta merta...
Satu sebab - gaya 
Dua sebab - artis korea lelaki @ pompuan hot/cute/handsome
Tiga sebab - lagu2 diaorang yang sangat berentak catchy dn santai mcm di tepi pantai..

hahahhaha

TAPI bagi aku, aku kurang sikit dengan K-pop ni...tapi kalu update terbaru pasal korea,aku ikut jugak perkembangan nya....
tetapi,kalau ada antara korang yang bukak cerita pasal SUPER JUNIOR ..... Just Count Me In...
Aku memang peminat dorang ... Tetapi ,HANYA SUJU okay!!!!
Aku mula suka dengan dorang pun masa awal tahun hari tuh (walaupun dorang dah terkenal lama hahahaha)
 Super Junior ada 13 orang (asal)...tapi,update terbaru ada 10 orang je...sebab yang lain ada pegi military training (compulsary for each boys in korea)


No comments:

Post a Comment